wtorek, 19 kwietnia 2011

Fucking finally


Dadadaaaaaaaam.
Alleluja, święta się zbliżają, Olcia zrobiła zdjęcia zakupów :] Wiem, należy mi się nagroda :D
\
(tak, dalej się łudzę, że FF uraczą jakiś festiwal w Polsce tego lata)

Niestety jeden sweter nie został uwieczniony, bo oczywiście musiałam go zgubić po pijaku. Story of my life. A był taki uroczy :)

1. obiecane obcasy w kwiotki (street albo coś w tym stylu), coś w okolicach 100 zł



2. koturny, i Olcia ma 12 cm więcej :) allegro.pl Koturny miały frędzle, ale frędzle zostały obcięte :> 100 zł :)



3. spódniczka. H&M 40 zł :)



4. i 5. Sweter & szorty. SH. 6,10 zł :D




Chciałam wam jeszcze pokazać tonę moich nowych kolorowych lakierów do paznokci, ale ni chuj nie wiem dlaczego komputer odmawia odczytu ostatniego zdjęcia :(

Jeśli chodzi o to co u mnie. Nic specjalnego. A. się chyba przestraszył, bo ostatnio nawet w oczy mi się bał spojrzeć. Skoro wszyscy moi znajomi, którzy go znają mówią, że nie jest wart, to nie mam wyjścia, muszę przyznać im rację.

Z J. czeka mnie długa i powolna droga, bo koleś jest tak mega super akward, że to przechodzi ludzkie pojęcie. Seriously, to ja jestem ta, której związki nie wychodzą i się na nich nie zna. Whatever.



Skończyłam nowy odcinek GG, biorę się za jakąś naukę :))



I co by nie było, że Jareda brak. Speszjal for you know who you are :)

9 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie mam zamiaru kolejnego swojego komentarza zaczynać od OMFAG ! ;p
Czy Tobie tak włosy urosły czy mi się wydaje ? choć w sumie trochę minęło od naszego spotkania :) Mam nadzieję,że jeszcze w tym roku uda się jakaś mała kawka w Krk :D
Buziaaaaa :*
Kwiatkowe buty- BOSKOŚĆ ! :>

Anonimowy pisze...

Koniec sierpnia ? zajebisty termin :D będę miała wtedy urlop,a żadnych dłuższych wyjazdów typu morze,góry nie planuję :D no chyba,,że na Śląsku już będę ...
Póki co ... kiedy w najbliższym czasie się tam pojawię-trudno powiedzieć ;/

Anonimowy pisze...

To kawka w Starbucksie musowo :D

Aśa :) on 19 kwietnia 2011 19:01 pisze...

gdy zobaczyłam tę spódniczkę w H&Mie w mojej głowie wykrzykneło się zdanie "ale świetne szorty". Niestety okazały się spódniczką ;/
Wszystkie zakupy sa świete. Podobają mi się koturny w stylu Twoich. To jedyne koturny jakie toleruję. Chciałam sobie nawet sprawić parę ale gdy przymierzyłam, stwierdziłam, że wygladam, jakby mi wyrosły kopyta. szkoda...

Anonimowy pisze...

Całkiem możliwe,że tak będzie :>
jest jeszcze mniejszy niż poznański ? no nie gadaj ... mniejszego już chyba być nie może :D

Μαγδαλενα on 19 kwietnia 2011 20:57 pisze...

obkupilas sie ;) a skoro chuj wie o co chodzi temu Twojemu komputrowi to go zapytaj :D

Martyna on 20 kwietnia 2011 20:32 pisze...

Po pierwsze-co robi Blair??Jeszcze nie obejrzałam nowego odcinka:(
Po drugie-chyba naprawdę trafiłam na allegrowego oszusta:(
Po trzecie-podkład ok.27pln:)
Buziak:*

Martyna on 21 kwietnia 2011 22:39 pisze...

Właśnie skończyłam oglądać gg i miałaś rację-nie wydarzyło się nic szczególnego,ale mam nadzieję,że to cisza przed "burzą":D
Ten podkład ma taką jakby łopatkę,którą się go nakłada,nawet wygodne to jest:)
Włosy nic ciekawego,zwykły blond:)
A co do allegro na szczęście sprawa się rozwiązała,sprzedawca nawiązał kontakt ze mną:)

Anonimowy pisze...

Oczywiście ! :) Dlatego w głowie mi się nie mieści,że mógłby ot tak se odpuścić ... wydawało mi się,że Go znam ...ale czas zmienić zdanie ;/

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice