niedziela, 31 lipca 2011

My mindfucking superpowers




Wychodzi na to, że czas na nowy post.

Zaczniemy muzycznie. Coke zbliża się wielkimi krokami, ja się robię coraz bardziej podekscytowana muzycznymi orgazmami. Editors, The Kooks, White Lies, Interpol. Czyżbym umarła i muzyczne niebo istniało w moim mieście? Ano nie do końca. Bo część druga muzycznych (i tutaj nie tylko dźwiękowaych, ale również wzrokowych) nastąpi 8. listopada w Łodzi. Kto ma wiedzieć ten wie o co chodzi, kto chce iść ten też wie i mnie spotka. End of story. Młahahaha. Jutro w samo południe nakurwiam bilety i żadne opóźnione, gorące 16 mnie nie powstrzymają!

Gratis, zajebistości jutrzejszemu dniu dodaje fakt, że pan kurier wreszcie dowiezie mój nowy telefon. Próbował w zeszły piatek, ale ja byłam w pracy, a nie w domu, więc jutro ma być. I lepiej, zeby był, bo z moim starym predzej ocipieję niż wytrzymam :)



Urlop, z którego wróciłam dziś uważam za udany. Pomimo pierdolonego deszczu, który skapywał lub też okresowo napierdalał z nieba prawie w każdy dzień. Towarzystwo na plus, zwłaszcza weekendowe, więc na pogode mogłam wypiąć dupę, chociaż przyznam, że miło byłoby choć raz wrócić trochę bardziej opalonym niż 100 letni wampir.

Kilka ciekawych rzeczy się działo, zdobyłam kilka informacji, które potwierdziły moją autoską teorię, że każdy facet, który łamie lub też w inny sposób narusza stan mojego serca zostaje przeklęty i moje osobiste zdolności mindfuckingu działają nawet na odległość :D



Jaki z tego morał? Nie zadzieraj z Olcią ;)


Closer to the Edge (MTV Unplugged)
Tags: <a href="http://www.mtv.pl">MTV Polska</a>

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ty, Piękna, rób tak,żebyś 6-tego była wolna- choć na chwilę ;p ;p ;p

Anonimowy pisze...

Super ! ja będę lądować o 13:15 na Bosackiej :)

Anonimowy pisze...

Jak będziesz już o tej godzinie wolna to spoko, możesz wyjść ...ale ja bez planu. Przyjeżdżam się poszwędać :D

Μαγδαλενα on 31 lipca 2011 21:58 pisze...

myslalam nad tym blackberry, ale w koncu wzielam nokie ;)

Marta on 31 lipca 2011 22:36 pisze...

szalejesz oj szalejesz buziaki:))) widzę że blacberry rządzi

Anonimowy pisze...

Są już tylko bilety na sektor ;/

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice