wtorek, 15 czerwca 2010

Sesja, sesja, sesja, jadajadajada, los mundialos, plany wakacyjno-rozrywkowe



Powiedzmy, że mam za sobą 3/4 sesji. Zostały tylko 3 egzaminy i jedno zaliczenie. Cała godforsaken reszta zdana. Handel międzynarodowy według pani docent na "- - - -" 3, ale zdane. Nie powiem, żeby ten egzamin był prosty ani tym bardziej, żebym przygotowywała się do niego jakoś mega, więc cieszę się z tego co mam :) Za to egzamin z lektoratu z angielskiego napisałam na 5.0, więc jestem pretty damn proud of myself, so to speak :]

Zaczął się mundial, więc mam swój własny trójkąt bermudzki. Książki/notatki - komputer - TV. Gah... Byle do 3. lipca, potem do 9. i druga połowa. Potem dwa tygodnie i CMLF. A potem back to the normal. Heh, jakby nie patrzeć całkiem nieźle mi się następne dwa miesiące zapowiadają. Może jeszcze uda się zrobić mały tour po Polsce. Chciałam zawinąć do Poznania (tam mam gdzie spać:P), Wrocławia, Warszawa też by się przydało, pewnie jeszcze jakaś nadmorska metropolia. Zobaczymy jak z funduszami będę stała. W przyszłym tygodniu zamierzam na poważnie zabrać się za szukanie jakiejś pracy na popołudnia, bo skoro będę miała czas, to chciałabym to wykorzystać i wzmocnić moje konto :) Aaaaaa, kupiłam conversy :D Kocham allegro. 36 zł + 6 zł przesyłka. Jestem genialna, jak przyjdą, to obiecuję, że znajdę wreszcie ten kabel od telefonu, zrobię foto zarówno moich trampek i torebki od Martyny ;)

Chwaliłam się, że będę ciocią? :D Po raz czwarty. B. jest w 4 miesiącu :) Hahhh :)) Ciocia Ola będzie super :)



I moja nowa muzyka na rower :)

4 komentarze:

Marta on 15 czerwca 2010 21:24 pisze...

będziesz dobrą ciotką:)jak sesyja się kończy to już dobrze 3 egzamy pójdą gratuluję anglika

Μαγδαλενα on 15 czerwca 2010 22:19 pisze...

oo ciocia bedzie extra :)

Martyna on 16 czerwca 2010 19:38 pisze...

Z pewnością będziesz dobrą ciocią;)
Ja właśnie dzisiaj odwiozłam pracę promotorowi,ale to już pewnie wiesz;)Teraz mam tydzień względnego spokoju,więc mogę mecze obejrzeć:D

Ula Ssss.... on 18 czerwca 2010 18:49 pisze...

kocham Red Hotów już od tylu lat :)
ciotka ginger ;p niezle;p gratulacje;) heh
buuuziakii
tez trzymam kciuki:*

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice