sobota, 18 września 2010

The fuck is back


Kurwa.

Shit lub fuck. Jak kto woli.

Buzuje.

Mam ochotę iść/jechać i wykrzyczeć mu wszystko co o nim myślę.
Prędzej czy później będę miała okazję. Chwilowo jestem zła.
Wściekła na niego, że zachował się jak skończony gówniarz. Wkurwiona na siebie, że byłam durna i miałam go za zupełnie innego faceta, niż okazał się być.

Bo mam ciężki charakter.

Pathetic.
Nie wiem czy bardziej ja czy on. nieważne. Smutno. Przykro. Żałośnie.






Nominowana przez Martynę:
1. Closer to the Edge - 30 Seconds to Mars
2. Hysteria - Muse
3. lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off - Panic! at the Disco
4. Dog Days Are Over - Florence & The Machine
5. The Fantasy - 30 Seconds to Mars
6. Czas by świecić - Ras Luta
7. Uprising - Muse
8. Let it rock - Kevin Rudolf
9. Rehab - Amy Winehouse
10. The river - Good Charlotte

Niekoniecznie w takiej kolejności i na pewno nie wszystko. To, co przyszło mi do głowy akurat. Zawsze narzekam, że mam za mało pamięci na moim Ipodzie :P

no to dalej Anna Maria i Fluk, jak się zjawi, chociaż pewnie były już nominowane.

3 komentarze:

Μαγδαλενα on 19 września 2010 10:17 pisze...

:)

Martyna on 19 września 2010 10:55 pisze...

:**

Martyna on 1 października 2010 21:51 pisze...

Gdzie ty się podziewasz??

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice