wtorek, 26 października 2010

too pathetic to give a shit



Dalej dół.
Nawet nie cieszy mnie fakt, że prowadzę dosyć ciekawy flirt z kumplem M. z roku, który jednocześnie jest kumplem/sąsiadem Q. Najgorsze, że koleś całkiem fajny, a ja zaczęłam (przez przypadek, aż taką suką nie jestem) z nim znajomość mając w myślach kompletne inne powody na kontynuowanie naszej znajomości niż on.

Od listopada zostaję znów bezrobotna. Intensywnie więc szukam pracy. Na razie byłam na jednej rozmowie. Druga umówiona na sobotę. Nie będę się rozpisywać dlaczego będę jobless again, bo nie ma o czym. Najwyraźniej szefowie mnie nie lubią. Nigdy tylko żadne nie jest w stanie wyjaśnić mi dlaczego.

Do tego mój promotor jest zagorzałym wielbicielem pani Fotygi, co położyło mój temat pracy licencjackiej. Więc muszę znaleźć nowy.

Skończyły mi się odcinki TBBT i muszę czekać na nowe. Me not likey. Wczorajszy odcinek Gossip girl mnie przytłoczył emocjonalnie. Za dużo się dzieje jak dla mnie. Too much shit at once.

Więc dołuję się Kings of Leon, Coldplay'em i White Lies.

Chryste.
Jaka ja jestem żałosna...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja się pocharatałam się emocjonalnie "Ally McBeal" ... odcinek, dwa i już dół jak wielki kanion ...rozumiem o czym piszesz :) Trochę to dziwne,że utożsamiamy się z kimś kto nie istnieje ;p Ale ja zawsze twierdziłam,że baby mają nasrane we łbie ;/
Trzymaj się dzielnie :***

Μαγδαλενα on 27 października 2010 12:16 pisze...

ale promotor chociaz ok mimo wszystko? bo moj to cieć...

Marta on 28 października 2010 00:07 pisze...

pewnie ten dół to przez tą pogodę do dupy

Martyna on 28 października 2010 20:11 pisze...

Ja obejrzałam dzisiaj GG i jestem rozchwiana emocjonalnie,hehe;)Już nie mam pojęcia o co tam chodzi:/

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice