czwartek, 24 marca 2011

What the hell is wrong with them?


God damn fuck. where are my money?!
Pytam się grzecznie gdzie jest mój zwrot podatku? Potrzebuje pilnie pieniędzy :/.

Jutro planuje operację pt "podejście 3 i zarazem ostatnie". Ja za facetem nie będę latać i obecnie daję mu okazję do tego, żeby on za mną polatał.


W zeszły piątek jego współlokator popsuł moje plany. Biorąc pod uwagę, że do współlokatora żywiłam głęboką odrazę już wcześniej, teraz po prostu chuja nienawidzę.

Kurde, ostatnio tyle mi się dzieje na froncie penisów, że nie wiem w którą stronę mam zacząć działać.



M. pojechał do Włoch na narty, więc chociaż jedna opcja mniej. Jak na razie. Bo nawet nie mogę do mojego gay BFF się odezwać, co by się udać na przysłowiowe jednno piwo, bo smsy do Włoch zapewne nie są objęte w moim abonamencie. (Krótki remider - gay BFF to kumpel M. - perfect situation)

A. jak już wspominałam jutro będzie swoją last oportunity.

Do tego gnojowiska dochodzi kumpel z roku, który od rozstania ze swoją ex daje mi mniej lub bardziej subtelne sygnały. Plus nie można zapomnieć o moim osobistym ex.


Weekend mam w miarę wolny. W niedzielę tylko nocka mnie czeka. Więc weekend zapowiada się ciekawie :)




Zmykam do spania, bo jutro całe 5 h na uczelni.



9 komentarze:

Μαγδαλενα on 24 marca 2011 22:11 pisze...

ooj za duzo penisow to fajne uczucie ;D

Paula | one little smile on 24 marca 2011 22:25 pisze...

głównie interesują mnie miejsca gdzie można dobrze zjeść i spędzić miły wieczór ;)
bo jeśli o zwiedzanie chodzi to poza Wawelem i Rynkiem za dużo nie zwiedzimy ;)

Paula | one little smile on 24 marca 2011 22:58 pisze...

zapiekanki polecało nam już wiele osób wiec na pewno się wybierzemy :))

Anonimowy pisze...

A ja dziękuję ...jednego penisa wolę :D taka ze mnie minimalistka :D
taaaa...Barca ;p hehe ...a teraz śpię w koszulce GKS TYCHY :DDD
Ładnie tam obracaj te penisy co byś na swoje wyszła i była zadowolona :D
Buźka :*

Aśa :) on 25 marca 2011 10:12 pisze...

"na froncie penisów" hahahaha :DDDD

ilona on 25 marca 2011 20:56 pisze...

jak tu u Ciebie ruchliwie...;)

Ann-Marie on 26 marca 2011 22:40 pisze...

Hahahahaha, front penisów mnie zabił xD

Good luck Honey;*

U mnie na froncie jeden penis, ale zdecydowanie nie narzekam:P
Zbieram się do napisania maila do Ciebie...:*

Ann-Marie on 26 marca 2011 23:08 pisze...

wysłałam maila:*

Anonimowy pisze...

Taaa ...trochę się dzieje :D i dobrze ;p
jutro mecz Barcy ..oglądasz ? :DDD

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice