środa, 26 stycznia 2011

Geek mode, still on


Nienawidzę zimy! Wszystko się jebie.
Obecnie siedzę opatulona jak pierdolony mieszkaniec koła podbiegunowego, bo wysiadł mi piec. Nie ma nic lepszego niż zimny prysznic w zimie :/. Na szczęście zaraz ma przyjechać pan i naprawić to skurwysyństwo, które kosztowało prawie tyle co samochód.

Ipod też mi się jebie od zimna. Przy temperaturze -5 się zacina skubaniec mały. Inna kwestia, że nowym bym nie pogardziła, ale niestety $ brak.

Sesja jak na razie na plus. Czekam na wyniki 3 egzaminów. 4 na przyszły tydzień zostało.

Pracy chwilowo też nie mam, bo dzieciaki mają zapalenie płuc. Po prostu joy.

Schudłam za to 4 kg i mam buty i torebkę do pokazania. Zdjęcia z neta, bo nie chce mi się jak jasny chuj zdjęcia robić. to wymagałoby ode mnie wyjścia spod kołdry, czego staram się uniknąć.

Torebka:



Buty, ino czarne:

6 komentarze:

Martyna on 26 stycznia 2011 18:28 pisze...

Jak ja bym chciała schudnąć 4kg!

Paula | one little smile on 26 stycznia 2011 18:39 pisze...

też mam już dość zimy :/
torebka super!

Anonimowy pisze...

I ja schudłam i ja :D dziś przymierzyłam swoje ulubione levisy, których nie nosiłam, bo się nie dopinałam i taka niespodzianka :DDD fit plus siłownia działa juhuuuuuu :>
Ja tam zimę lubię a co ! ;p

Anonimowy pisze...

uuu tak mam fazę na Jareda :D ale spoko ... przejdzie mi - jak zawsze ;p
dobra dobra ...już ja tam mam z czego chudnąć :DDD

ilona on 27 stycznia 2011 17:43 pisze...

ostro... przed okresem:>?

Anonimowy pisze...

jestem wściekle zazdrosna ;p ;p ;p

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice