czwartek, 3 lutego 2011

Olcia needs your advice






Sooo,

Jak na razie sesja 8/12.
Czekam na wyniki 3 egzaminów.

Jutro czeka mnie też ostatnia męczarnia. Arabski. Bleh.

Oprócz tego zastanawiam się nad zmianą fryzury... Poważną zmianą. Potrzebuję rady waszej, bo korci mnie strasznie, a tak krótkich włosów nie miałam chyba od podstawówki...

Męczy mnie już dawno, ale dopiero dziś wpadłam na odpowiednie zdjęcia :) Szperałam sobie po bloggerkach i ot co znalazłam:

Zdjęcia pochodzą z http://sannas-land-of-illusion.blogspot.com. Swoją drogą samą bloggerkę polecam :)









Important edit! Foals na openerze!!! Fangirl Squee!!!!!




5 komentarze:

Marta on 3 lutego 2011 21:02 pisze...

hmm jedna z moich ulubionych bloggerek pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Uwielbiam krótkie fryzurki :) sama w takich najlepiej się czuję ... teraz niby mi troszkę żal ścinać,ale u mnie zwykle to spontaniczna decyzja ;p większość swojego życia miałam krótkie włosy :) no i ten kolor ! boskość !!! masz moje zdecydowane TAK !!! :*

Μαγδαλενα on 3 lutego 2011 22:35 pisze...

super kolor! ale ja osobiście na tak krótkie bym się nie zdecydowała ;))

ilona on 4 lutego 2011 10:40 pisze...

bardzo fajna fryzurka, moja siostrzenica miała takie coś tylko na czarnych włoskach extra wyglądała:)

Ann-Marie on 11 lutego 2011 22:33 pisze...

I'm in love...;))))

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice