środa, 29 lutego 2012

My new treasures and some bitching






Z dobrych wiadomości, pani prezes przeszła kawałek po rozum do głowy. Dyscyplinarka nie ma. Ze złych - nie doszła aż tak daleko, żeby zdać sobie sprawę, że sobie bez mamy nie poradzi. Oczywiście, że nie ma ludzi niezastapionych, ale od kazdej reguły sa wyjątki i moja mamunia właśnie nim jest. Generlanie jak na razie do maja mamy byt zapewniony. Co będzie dalej? We will see.

Dostałam zawrotny zwrot podatku, który został przeznaczony na a) spłatę większego kawałka komputera, b) to co na zdjęciach poniżej.

Pierścionki: gwieździsta kolczatka: Diva, dwupalcowa kolczatka, YSL wanna be: edibazzar

Shoooooes!!! : Beżowe: allegro ;) leofersy: deezee.pl

Czekam na wiosnę. Dziś prawie, prawie było ją czuć tylko wiatr psuł fryzury i do tego ciap ciap błotko.

Czy coś jeszcze nowego? Ano byłam na imprezie, spotkałam mojego "byłego" (cudzysłów użyty w celu podkreślenia braku związku emocjonalnego :P), alleluja dostał pracę w Poznaniu, więc jak tylko się obroni nie będę się musiała obawiać, że spotkam jego (wcale nie tak) krzywą mordę, co niestety zdarza się często, gdyż moja miejscówka na beforki znajduje się dokładnie piętro wyżej od niego.

Dziś krótko, bo zaraz zmykam do pracy. Nawet nie wiecie jak mi się nie chcę, zwłaszcza, jak przypomnę sobie, że zmieniam jestem-tak-głupia-że-nie-wiem-w-jakim-województwie-leży-Poznań M.. Na szczęście dzięki mojemu uroczemu biczingowi M. ma dziś ostatnią zmianę :) Me gusta. I tak, dawałam jej szansę przez 3 miesiące, ale jak ktoś nie szanuje pracy do ja go do tego nie zmuszę, a nie mam zamiaru za każdym razem robić za niego.

11 komentarze:

Atrevete on 29 lutego 2012 19:27 pisze...

potrzebne mi będą buty, które są połączeniem tych bezowych i czarnych. U mnie w sklepach bieda pod tym względem, a na alle i innych takich boję się kupować.
pierścionki świetnie się nadają do tego, żeby komuś skutecznie przywalić w mordę przy minimalnym wysiłku i niedużej precyzji :D
dzięki za polecenie sitcomu 2 Broke Girls! Ależ on jest zajebisty! Obejrzałam wszystkie odcinki! teksty mistrzowskie xD

Μαγδαλενα on 29 lutego 2012 19:29 pisze...

zwrot podatku dostalam chyba dwa razy w zyciu i zawsze bylo to baardzo malo ;)

amolko1 on 29 lutego 2012 22:11 pisze...

Jezusie ja nie pamiętam już jak zwrot podatku wygląda...

Martyna on 1 marca 2012 18:49 pisze...

To dobrze,że sytuacja się jakoś wyjaśniła...
Ja ostatnio jestem tak zalatana,nie mam czasu na nic i w nie oglądałam ostatnich Greysów:(Muszę nadrobić koniecznie,ale to,że będą 15. marca to jest naprawdę zło :(((

ilona on 2 marca 2012 13:03 pisze...

masz juz zwrot:> szybko przyszedł i szybko się uplynnił;))

Marta on 3 marca 2012 17:11 pisze...

a to chodzi o ten rodzaj biczingu:) zua kobieta z ciebie

Anonimowy pisze...

eee nic mi nie mów ;/ źle mi ...mam wrażenie,że te dwa tygodnie to wieczność .. nie wiem na cholerę tyle tam będzie siedział. ;/

amolko1 on 5 marca 2012 08:22 pisze...

Ja czasami mam wrażenie, że mentalnie też przypominam taką 16latkę...

Martyna on 5 marca 2012 20:04 pisze...

Obejrzałam właśnie Greysów i w sumie to nie wiem co mam myśleć...
A przerwa dlaczego teraz taka długa??

skarbek on 7 marca 2012 23:21 pisze...

oooooo:)))
Kiedy kupowałaś na DeeZee te leofersy? Gwieździsta świetna:))

słodko_gorzka_magdalenka on 11 marca 2012 17:17 pisze...

swietne buty ! :) zwrot podatku przede mną ...

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice