niedziela, 8 sierpnia 2010

Mam to się jaram :)


Pisze, co by się pochwalić nowym cackiem. Chciałam zrobić format na moim starym shitptopie, ale okazało się, że CD odmówił posłuszeństwa i z formatu nici, no chyba, że wyczarowałabym wolne 200 zł na nowy CD-ROM, albo chociaż 100 zł na wymienienie na jakiś z uzywanego kompa. Podziękowałam za ładowanie w złom cyfry z dwoma zerami na końcu. Po krótkiej konsultacji z ojcem wsiedliśmy w samochód i viola!

Więc na razie jaram się nowym sprzętem, chodzę do pracy (grafik na szczęście mam na cały miesiąc), planuję co zrobić dalej ze swoim życiem. Na razie czekam na piątek, bo obiecana impreza nie wypaliła, może za kilka dni się uda. A za dwa tygodnie CMLF :D

6 komentarze:

Marta on 8 sierpnia 2010 18:30 pisze...

wygląda na fajny;))

Anonimowy pisze...

Ładne cacko :D Gratuluję ;p oby Ci służył ;p

mortish on 8 sierpnia 2010 22:59 pisze...

o fajnie :)
mój też się sypie, ale próbuję go jakoś ratować :)

też jadę na coke :)

Μαγδαλενα on 9 sierpnia 2010 10:11 pisze...

tez mam lenovo. najlepsze laptopy! :)

Martyna on 9 sierpnia 2010 19:30 pisze...

Wygląda fajnie,oby Ci służył:)
Dzisiaj zaczęłam czytać "Przed świtem",całkiem fajne:)Tylko gdyby ta Bella była mniej infantylna to już w ogóle by było super;)

Ann-Marie on 9 sierpnia 2010 22:06 pisze...

:*****

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice