poniedziałek, 26 kwietnia 2010

bo czasem naprawdę niewiele potrzeba ;)



Kilka godzin temu miałam napisać posta jak pewne rzeczy i sytuacje mnie wkurwiają. Zgadnijcie co (a raczej kogo) miałam na myśli...

Na szczęście zadzwonił W. (mój przyjaciel), więc Charlotte wsiadła do panda mobilu i pojechała do niego :) Nikt mi tak nie potrafi poprawić humoru jak ten człowiek. Pomimo tego, że jest facetem to go uwielbiam (biorąc pod uwagę mój obecny stan nienawiści do wszystkiego z kutasem to, to coś znaczy). Posiedziałam, pośmiałam się i doszłam do prostego wniosku. Klin klinem :)

Nic na razie więcej nie powiem, ale iskrzyło, oj iskrzyło. (nie, nie pomiędzy mną a W. :] )

No i zasadniczo - byleby do 21 maja :)

Moja ostatnia piosenka, której słucham na okrągło.



Co do tego, to chyba nie muszę nic mówić ;)

9 komentarze:

Ann-Marie on 26 kwietnia 2010 06:43 pisze...

niby co iskrzyło????
mów szybko!!!!

magdalena on 26 kwietnia 2010 08:18 pisze...

co tam iskrzyło? właśnie? spikaj tu do nas! ale już!

Ula Ssss.... on 26 kwietnia 2010 09:25 pisze...

ten trailer jest zajebisty!!!!!!!!!!!!!!!! w koncu oddaje sens filmu ,bo pierwszy to jakis gniot ;) bardzo mi sie podoba! :)

Ula Ssss.... on 26 kwietnia 2010 09:27 pisze...

hmm, ja po weekendzie, no tak, przeciez ja nie pije, nei imprezowałam, zreszta po srodzie to nawet checi nie mam... :| do tego mój kolega były, co to na stałe wyrył mi traumę w mózgu wzgledeem facetów, wrzucil teledysk ktory krecilismy nad pamietnym morzem (ni e wiem, czy znasz historie mojego zycia...), no i tez tak jakos... eh

Ula Ssss.... on 26 kwietnia 2010 09:27 pisze...

no a Ty opowiadaj :) :) :) co to za przystojny klin :D

Μαγδαλενα on 26 kwietnia 2010 11:23 pisze...

to dobrze,ze nastapila zmiana humoru :)

Ce que la femme veut on 26 kwietnia 2010 16:39 pisze...

a właśnie się zastanawiałam co to za iskry przelatywały :)

Anonimowy pisze...

u la la :D gorrrrrąco :D

Μαγδαλενα on 26 kwietnia 2010 19:40 pisze...

impreza udana. wielu rzeczy sie dopiero teraz dowiaduje :P

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice