piątek, 9 kwietnia 2010

Buty, buciki, buteczki, butusie


Dalej smutno. Właściwie jeszcze bardziej niż wczoraj. Akcja pt "mam wyjebane" kompletnie nie wypaliła :/ Ale znalazłam inny sposób na poprawę humoru :D Charlotte dostała dziś wypłatę :P Stwierdziłam więc, że buty mi się należą. Pojechałam więc do Galerii i uparłam się, że kupię jakieś. I kupiłam. Są cudne :)) Pani przy kasie praktycznie krzyknęła z zachwytu i powiedziała, że te buty przyszły wczoraj i że ona też ma na nie chrapkę :)

Oprócz tego kupiłam jeszcze podkład, korektor i pomadkę. Bo jakoś tak wszystko mi się pokończyło. Na koniec wypiłam pyszną kawę w CoffeeHeaven i czuję się o niebo lepiej. Dalej mam podświadome pragnienie zajebania pewnego osobnika tępym narzędziem, ale chwilowo jest ono przysłonięte przez obuwniczy orgazm. Nie, żebym mogła spodziewać się w najbliższym czasie orgazmów innego rodzaju.

No i piosenkaaaaa :) Uwielbiam T-Pain'a ;)

4 komentarze:

magdalena on 9 kwietnia 2010 22:58 pisze...

o żesz w mordę kopany! To ja się tu głowię i troję jakie by tu se trzewiczki kupić (jutro lecę też jakie kupić) a Ty tu z takimi cudami wyskakujesz? Jezu! jakie prześliczne! Nawet nie pytam, ile kosztowały! no z zazdrości to chyba moje stare kapcie zaraz zeżrę! ach... ach... ach... śliczne!

A ja właśnie spłodziłam mega długi wpis na jutro! Ciąg dalszy opowiastki mojej, ale to dopiero jutro wkleję :)

dobranoc
:*

magdalena on 9 kwietnia 2010 23:02 pisze...

Ps. chyba przez przypadek zobaczyłaś właśnie kawałek wpisu jutrzejszego ... ale cicho szaaaaa ... jutro będzie cały, bardzo długi, mam nadzieję, że nie będzie nudny :P

bez odbioru

magdalena on 9 kwietnia 2010 23:04 pisze...

ahaaaa... humanic ... miałam kiedyś buciki z tegoż to sklepu, niestety najbliżej to w Poznaniu, będę dopiero 7 maja, do tego czasu to już inne badziewia będę miała pewnie ze swojej wiochy ... eh ... :P

ide spać, Ty spryciulo :P

Μαγδαλενα on 9 kwietnia 2010 23:34 pisze...

dobrze,ze butki Ci sie podobaja. ja dzis chciałam kupic zamszowe, proste, czarne platformy, ale okazało się, że to nie takie proste ;)

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice