poniedziałek, 12 kwietnia 2010

painfull




Smutno. Nie tylko z powodu katastrofy. Nie zamierzam jednak wklejać '[*]', dodawać zdjęć z czarną wstążką na naszej klasie, ani dołączać do grup żałobnych na facebooku. Przeżyłam tą tragedię, nie powiem. Smutek, żal. Nawet jeśli nie zgadzałam się ze wszystkim, co mówili i robili politycy i inne osoby, które tragicznie zginęły, miałam dla nich wszystkich ogromny szacunek. Polityką interesowałam się odkąd skończyłam 13 lat. Więc wiem jakie poglądy prezentował każdy ze zmarłych. To wielka strata, bez wątpienia. Nie płakałam jednak i płakać nie zamierzam. Przeżywam to wszystko inaczej, wewnętrznie. Każdy z tych ludzi miał wykształcenie, to była nasza elita i strata tak wielu ludzi na pewno boli. Cały czas jednak zadaje sobie pytanie, dlaczego tylko w Polsce dzieje się tak, że do jednego samolotu wpuszcza się połowę kancelarii prezydenta, połowę czołowych posłów, wice-marszałków sejmu, dostojników kościelnych i najwyższych generałów? Czy wcześniejsza tragedia casy niczego nas nie nauczyła? O to mam największy żal. Bo o wiele łatwiej przełknąć śmierć jednego, dwóch ważnych ludzi, ale aż tylu?

To tyle co mam do powiedzenie na ten temat.



Smutno jest mi też z innych względów, nad którymi nie zamierzam się tu na razie rozwodzić. Coś, co na dobre nawet się nie zaczęło, już dobiegło końca. Smutno. Najwyraźniej tak miało być.

6 komentarze:

Marta on 12 kwietnia 2010 18:28 pisze...

dziś właśnie pewien Szkot mnie zapytał jak to jest możliwe że cała polska elita leciała w jednym samolocie tu UK bylo by to nie do pomyślenia by tak bylo z rodziną królewską np

Μαγδαλενα on 12 kwietnia 2010 18:32 pisze...

fakt,ze nie powinni razem leciec.. ale tyle mowilo sie, o cieciu kosztow, o kryzysie, moze chcieli dobrze.. moze chcieli zaoszczedzic? teraz wydaje sie to glupie...
a co do znaczka "[']" nic nie mam.

lovedress on 12 kwietnia 2010 19:11 pisze...

taki dziwny jest nasz kraj że nikt o tym nie pomyślał ...

też nie jestem zwolenniczką wirtualnych zniczy i innych żałobnych pierdół...

Ann-Marie on 12 kwietnia 2010 19:13 pisze...

ostatnia część wpisu dotyczy tego co myślę?

Ann-Marie on 12 kwietnia 2010 19:59 pisze...

ale jak..? maila poproszę:*

Ann-Marie on 14 kwietnia 2010 19:27 pisze...

wariatka:P!!!!

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice