piątek, 19 marca 2010

jeśli chodzi o kwestię sponsora, to nic się nie zmieniło :))


Ok, wpis będzie na szybko. Zdjęcie nie pokaże, dopóki wszystko nie będzie po mojej myśli :P Oooo, jeszcze raz pokażę się za to w nerdach, bo tak :P Miałam dziś wybitnie zjebany dzień, ale szybko mi się na szczęście poprawił. Tekstem dnia zostało "będę pachniał lepiej niż toi toi" Zobaczymy co okaże się tekstem wieczoru :))

A teraz proszę wszystkie o trzymanie kciuków, za chwil parę przyjedzie po mnie Q. Jezu, jak miło wreszcie nie musieć martwić się o to jak wrócić do domu po 23, kiedy to odjeżdża ostatni autobus ;)

8 komentarze:

Ce que la femme veut on 19 marca 2010 20:06 pisze...

no ale przyjedzie i co ? i co dalej ?
a w ogóle co Ci tak wesoło ?

Marta on 19 marca 2010 20:51 pisze...

wyglądasz jak super ciastko:)) zajebiaszcze brylki trzymaj się

ewex on 19 marca 2010 21:02 pisze...

wygladasz re-we-la-cyj-nie!!!!!! :)))

Atrevete on 19 marca 2010 23:15 pisze...

pasują do Ciebie te okulary :))

Anonimowy pisze...

A kto to jest Q ? ;p

Anonimowy pisze...

Nooo ... i wszystko jasneeeee :>

Ce que la femme veut on 20 marca 2010 11:22 pisze...

ło matko z córką ! ale żeś się rozpisała ! aż musiałam se coli nalać bo od czytania mi w gardle zaschło :) a jakieś szczegóły może tak co ?

Μαγδαλενα on 20 marca 2010 11:59 pisze...

świetrnie w nich wygladasz :)

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice