wtorek, 23 marca 2010

sponsor nie bardzo ogarnia



Dalej jestem super extra confused. Srsly, od niedzieli boli mnie głowa, nieustannie, hinduizm jednak jakoś mi do niej wszedł i wyszedł jako tako na papierowym kolosie.

Rozkminiam to wszystko na każdą możliwą stronę i co chwilę dochodzę do sprzecznych wniosków. Mój umysł odpoczywa jedynie oglądając DH, bo nawet jak śpię to mam tak pokurwione sny, że to jest po prostu nie do wiary.

Mieliśmy widzieć się wczoraj... Lipa. Dziś też, ale powiedziałam mu, żeby szedł spać. Zdał wreszcie ten pierdolony egzamin i jak teraz nie pójdzie z górki to ja oficjalnie ociepieję. 3 razy gadaliśmy dziś przez telefon. 3 jebane razy, a ja nie jestem przyzwyczajona do takich rzeczy. Ostatni raz w takie cuś bawiłam się.... 3 lata temu, więc bardzo ogarniam, a on mi wcale w tym nie pomaga. God damn him. I jak to się szybko jakoś nie wyjaśni to ja mu naprawdę spuszcze wpierdol. I nie przeszkodzi mi to, że zarówno wagowo jak i wzrostowo ma nade mną dwukrotną przewagę.

11 komentarze:

Ann-Marie on 23 marca 2010 23:12 pisze...

Honey, ale już jakiś czas temu ustaliłyśmy, że facetów się ogarnąć nie da...Jak już zdał ten exam, to ja mam nadzieję, że sam się ogarnie i będzie tylko lepiej...no, że przyzwyczajona nie jestem, to hmmm, się trzeba na nowo przyzwyczaić, ja już to mam za sobą, ale też panikowałam na początku:P

Ann-Marie on 23 marca 2010 23:14 pisze...

ja jestem fucking confused od godziny i za **** nie wiem co ze sobą zrobić;/ wmawiam sobie, że jak przestanę myśleć, to będzie lepiej, tylko coś kurwa, nie dość, że uczuć się wyłączyć nie da, to myślenia też;/

Ula Ssss.... on 23 marca 2010 23:20 pisze...

nie da sie ogarnąć, oj nie da. szkoda zdrowia na psychiatryk ;*

Ula Ssss.... on 23 marca 2010 23:31 pisze...

noo taki troche bardziej żywy od Twojego :P
dobranoc ;)

Ann-Marie on 23 marca 2010 23:32 pisze...

wysłałam maila...:*

Μαγδαλενα on 24 marca 2010 00:16 pisze...

ah Ci faceci.. :***

Ann-Marie on 24 marca 2010 10:25 pisze...

czuję się oficjalnie jebnięta w łeb i przyznaję rację...tak lepiej.

kisses;****

Ce que la femme veut on 24 marca 2010 11:10 pisze...

daj cynk gdzie go będziesz biła - chętnie to obejrzę :D

Marta on 24 marca 2010 19:52 pisze...

spuść mu lani i trzymaj krotko:)

Martyna on 24 marca 2010 20:06 pisze...

:****************

Paula | one little smile on 24 marca 2010 23:54 pisze...

taaa... z nimi źle, bez nich jeszcze gorzej :D

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice