czwartek, 18 marca 2010

sponsorem tytularnym na kilka najbliższych wpisów zostaje?


... literka Q (która zasadniczo łączy się ze sponsorem poprzednich wpisów, literką K)

Ehhhh,
i znów jestem na wiosenno-Q*** haju :)) Dżizaz jak mi z samą sobą dobrze :) I nawet moja madre nie zdołała mi popsuć humoru rano na zbyt długo :) Wystarczył jeden, konkretny uśmiech, małe zderzenie z oknem, trochę szyderczego droczenia, zapowiedź środowego wypadu do kina, bliżej nie określonego w czasie wypadu do Rożnowa i małych wyścigów, które niestety wygrał Q., bo ma lepszy silnik i znów jestem uśmiechnięta.

Kilka szczegółów mojego planu wymaga dopracowania, ale zasadniczo wszystko jest jak na najlepszej drodze :)) Problemem może być jednak wyżywienie, ale tym będę martwić się później :))

Myślę, że się baaaardzo zauroczyłam ;> Na zdjęciu - ja w nerdach. Q. może też kiedyś pokażę, bo mu walnęłam taką fotę ostatnio, że jak ja na nią patrzę to sikam po gaciach :D Moja sis, która jeszcze nie miała okazji poznać pana Q., jak jej pokazałam to zdjęcie to stwierdziła, żew życiu by nie powiedziała, że taki facet mi się spodoba, po czym zrobiła poprawkę na dłonie i zmieniła zdanie :D

11 komentarze:

Μαγδαλενα on 18 marca 2010 23:18 pisze...

ależ ruda jestes :))) moje nerdy juz do mnie idą :)

Ann-Marie on 18 marca 2010 23:36 pisze...

zajebisty kolor włosów!!!!!!

nieźle nas wzięło, co:D?

wyślij mi fotę na maile:P please honey;*****

Martyna on 19 marca 2010 08:31 pisze...

Zakochaniec:DD

Ann-Marie on 19 marca 2010 09:48 pisze...

odpisałam:D i masz fotę też:D:D:D

Ce que la femme veut on 19 marca 2010 11:44 pisze...

i na co jeszcze czekasz ? dawaj zaraz tę fotkę !!!
fajnie Ci w tych sekulorach :0 dla mnie one są za duże :/

Ula Ssss.... on 19 marca 2010 11:58 pisze...

ha ha
agentki ;p
to ja poprosze fote na maila;p
od 1 dostalam, od drugiej tez moege;p
hahhaha

;***

Paula | one little smile on 19 marca 2010 12:29 pisze...

ja nie rozumiem o co chodzi z tym szaleństwem z nerdami, kompletnie mi się to nie podoba :P

Ula Ssss.... on 19 marca 2010 15:49 pisze...

su422@wp.pl :) czekam!

Ula Ssss.... on 19 marca 2010 16:19 pisze...

eeeeeeej bez załacznika! :(

Marta on 19 marca 2010 18:54 pisze...

ależ masz burzę włosów nic tylko szczerze zazdroszczę:) a wypad do kina? na jaki film?

Marta on 19 marca 2010 19:31 pisze...

hehee miałam pytać ale myślę może nie wypada:) no to ok miłego wypadu

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice