piątek, 5 marca 2010

"Whatever juice monkey, my clit is bigger than your dick. And you're welcome. I didn't want you bringing fleas into the house, or listen to you moan


Ehhh, miałam ciężki tydzień. Więc właśnie w ramach nagrody sączę sobie martini ze spritem, czytam TwiFic i jestem zadowolona. W przyszłym tygodniu planuję iść na "Alicję w Krainie Czarów". Kocham Tima Burtona, więc nie wyobrażam sobie, że mogłabym nie zobaczyć tego filmu. W ramach beforka przez cały weekend mam zamiar zrobić sobie mini maraton jego filmów. Uwielbiam "Nightmare Before Christmas", "Sok z żuka". Jestem bardzo ciekawa co tam namodził z moją ulubioną bajką z dzieciństwa, pamiętam, że chyba miliard razy czytałam "Alicję", kiedy dostałam od mamy książkę w wersji disneya. Ahhh :) Zapewne poszłabym już w ten weekend, ale czekam na wypłatę :)

Z butami też czekam do środy... I nie wiem czy kupić te, które mi się podobają, ale prawdopodobnie będą przydatne jedynie na imprezę czy kupić coś innego... Ehhh...

No i oczywiście, jak mogłam zapomnieć! MOTHERFUCKING MUSE :)))) Na pewno ich nie przegapię. A kilka dni temu zastanawiałam się czy zbierać kasę na Open Air'a czy odpuścić sobie i pójść na Coke Music Life Festival. Jak widać headliner zdecydował za mnie, bo za żadne skarby świata nie przegapię genialnego Muse, kiedy grają w moim mieście. Karnet kosztuje 200 zł, więc nie powinno być problemu ze znalezieniem tej kasy w mojej skarbonce :)) Jeszcze nie bardzo mam z kim pójść, ale jeden kumpel już coś wspominał, że może się wybierze. Z resztą, nawet jakbym miała tam iść sama to za żadne skarby świata nie przepuszczę takiej okazji.

Chciałabym takie buty :) między innymi oczywiście :))

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

Martini ??? aaaa... w tej chwili jestem w stanie zabić choć za kroplę :DDD
i ja w przyszłym tygodniu idę na "Alicję..." obowiązkowo :)
widziałam już sporo filmów Burtona i na żadnym się nie zawiodłam :D

Μαγδαλενα on 5 marca 2010 18:53 pisze...

no buty mi się podobają ;)

Ive85 on 5 marca 2010 19:10 pisze...

ja też;D

Martyna on 5 marca 2010 19:23 pisze...

Fajnee te buty:)
A na "Alicję..."to chyba też się wybiorę:))

Ann-Marie on 5 marca 2010 23:08 pisze...

Zajebiste te buty!!!!!

Idziesz na open air'a????

Kisss:***

Marta on 5 marca 2010 23:17 pisze...

fajne ale dość wysokie ładny zamsz..poszłabym na alicję zobacze czy juz jest u mnie:)

Ce que la femme veut on 7 marca 2010 10:15 pisze...

bardzo mi miło, aczkolwiek do Jezusa mi daleko :D

Paula | one little smile on 7 marca 2010 12:50 pisze...

świetne te buty :)

Ann-Marie on 7 marca 2010 22:46 pisze...

hallooooo;)

Ula Ssss.... on 8 marca 2010 14:31 pisze...

a ja widzialam Alicję...i nie zachwyciła mnie ;P

Prześlij komentarz

 

Ginger-Charlotte Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice